Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

  • Detta evenemang har redan ägt rum.

Maximera Kundupplevelsen

07/11/2019 || 08:00 - 10:30

Gratis

Mer information om eventet

 

Ett förändrat köpbeteende kräver nya strategier. Den traditionella köpprocessen inom B2B utfördes tidigare I kontakt med någon slags säljare för att få information. Idag pågår mellan 50-70 % av köpprocessen digitalt.

 

Köparen vill själv ta reda på saker, jämföra I lugn och ro och sedan ta kontakt med några säljare när köparen själv är mogen.

Förändringar kräver nya strategier – kom, se och lyssna på våra praktiska tips och samlade erfarenheter om vad det egentligen innebär att vara kundcentrerad.

Agenda

08.00 Frukost☕️

08.30 Inbound Marketing – Förändringen i kundbeteende innebär ett behov av nya marknadsförings- och försäljningsstrategier

08.45 Inbound för e-handel – från anonym besökare till återkommande e-handelskund

09.15 Demo – Skapa en effektiv och kundcentrerad försäljnings- och marknadsföringsorganisation genom att integrera e-handel med försäljnings- och marknadsföringsverktyg. Vi har valt ut ett antal användarfall där vi praktiskt visar hur detta går till

09.45 Best Practise – så kommer ni igång!

10.00 Frågor & avslut

Till vem riktar sig seminariet?

Du jobbar troligen i en marknads – eller försäljningsfunktion med inriktning på digital tillväxt, CRM-ansvarig, ansvarig för e-handel eller söker inspiration för era digitala satsningar. Förmodligen inom B2B eller med konsumentprodukter som kräver mer engagemang innan och efter ett köp.

Detaljer

Datum:
07/11/2019
Tid:
08:00 - 10:30
Pris:
Gratis
Evenemang Kategorier:
,
Evenemang Taggar:
, , , ,
Webbplats:
https://www.eventbrite.com/e/sa-vaxer-du-din-e-handel-med-inbound-marketing-tickets-78604735881?aff=ebdssbdestsearch

Arrangör

Columbus Sweden AB
Webbplats:
columbusglobal.com

Plats

Stor torget
Stor torget 11
Malmö, 211 22 Sverige
+ Google Map